coacg logo

Dimarts, 10 Mai 2022 16:43

Comercial per fàbrica de productes destinats al sector HORECA

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents de Girona
  • Domicili de l'empresa: c/Nou, 8 principal 4rta
  • Comarca: Girona
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669 123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Productes destinats al sector HORECA (hotels, restauració, establiments turístics…) així com neteja industrial (bugaderies, tintoreries…)
  • Sector: Productes químics i plàstics
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: • Formació en batxillerat o cicle formatiu grau mitjà • Experiència en comercialització de productes • Persona amb capacitat d'aprenentatge • Català i castellà nivell alt. Valorable frances. • Carnet de conduir B i vehicle propi.
  • Condicions que ofereix: Contractació mercantil • Jornada completa • Formació a càrrec de l'empresa. • Despeses de desplaçaments • Estabilitat laboral