coacg logo

• Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Productes: - Solucions digitals de reclutament i selecció - Solucions digitals d'Employer Branding. - Publicitat digital - ATS Funcions: - Identificar, captar i desenvolupar nous clients a la província de Girona. - Conèixer a fons els productes i evaluar la viabilitat del projecte al client. Orientació inequívoca al client. - Proactivitat al compliment de l'estratègia i objectius comercials. - Impulsar accions de comercialització, difusió de la informació i posicionament al mercat de l'ocupació laboral, focalitzant l'actuació a través dels canals, plataformes i eines digital. - Executar estratègies de venta i marketing online especifiques segons el mercat d'ocupació, sempre aportant valor al client. - Reportar activitat a Sales Manager corresponent.
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: BUSINESS SKILLS: - Pensament estratègic i analític. - Coneixement del mercat i entorn (feina -Ocupació). - Coneixement de productes i serveis. - Visió de negoci multicanal. - Marketing digital. - Venta consultiva. SALES SKILLS - Captació de clients. - Orientació al client. - Sistemàtica comercial. - Estratègies i técniques de venta. - Generació de projectes. AUTOLIDERATGE - Habilitats socials. - Impacte i influència. - Proactivitat. - Comunicació interpersonal. - Treball en equip. DIGITAL SKILLS - Venta digital. - Negociació digital. - Presentacions digitals REQUISITS D'ACCÉS Formació: - Batxillerat (mínim). Preferible formació universitària. - Accions formatives de postgrau en técniques de venta/comercializació. (valorable, no imprescindible). - Formació complementària en eines i competències digitals (valorable, no imprescindible). - Idiomes. Anglés B2 (mínim) – C1 (preferible) Acció: - Experiència mínima acreditable de 3 anys com Account Manager o posicions similars. - Alta orientació a resultats i compliment d'objetius. - Perfil profesional orientat a la tecnologia i el món online. - Coneixement del mercat de feina - ocupació. - Carnet de conducir B.
  • Condicions que ofereix: - Condicions laborals competitives segons valua. - Beneficis socials - Paquets de descomptes per empleats. - Salari base + incentius - Contracte laboral