coacg logo

Dimecres, 02 Març 2022 12:02

Agent Comercial per a empresa de disseny i fabricació de roba laboral/corporativa

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Domicili de l'empresa: c/Nou, 8 principal 4rta
  • Comarca: Girona
  • País: Espanya
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669123896
  • Web de la empresa: http://notisnot.com
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Dissenyem i fabriquem roba laboral per a qualsevol tipo de negoci, empresa, industria o associació.
  • Sector: Tèxtil i confecció
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Persona dinàmica i emprenedora, amb ambició professional, treball en equip, autònom i amb vehicle propi.
  • Condicions que ofereix: Comissió sobre venda.
  • Altres observacions: Som una empresa tèxtil amb molts anys d´experiència en el món de la moda casual i roba laboral. Creem o renovem el teu vestuari de qualsevol tipus d'empresa. El nostre producte avarca molts sectors, per lo que el mercat potencial és molt ampli.