coacg logo

Dimarts, 22 Febrer 2022 13:00

Comercial Autònom Multicartera Sector Equipament Logístic i/o Construcció Industrial

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Domicili de l'empresa: c/Nou, 8 principal 4rta
  • Comarca: Girona
  • País: Espanya
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669123896
  • Web de la empresa: www.system-block.com
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Sistemes de retenció de camions en els molls de càrrega i descàrrega.
  • Sector: Construcció i obres públiques
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Disposar d’un ordinador per portar el control i seguiment dels potencials clients a través del CRM de l’empresa. Disposar d’amplis coneixements en la venta del sector del equipament logístic i/o contractació d’obres industrials. Experiència demostrable Implicació amb el projecte d’expansió.
  • Condicions que ofereix: Percentatge sobre objectius. Flexibilitat horària. Bones condicions econòmiques.
  • Altres observacions: Treballar amb coordinació amb el cap de vendes. Venda i assessorament tècnic dels nostres sistemes. Captació i fidelització de nous clients. Zones: 1 vacant per zona Catalunya Centre (Madrid i voltants) Nord: País Basc, Navarra, Cantabria, Astúries i Galicia Sud: Andalusia, Múrcia Llevant