coacg logo

• Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Som una empresa de distribució de productes vegetarians i vegans, distribuïm a tot Espanya, Balears i Canàries, tenim disponible format Horeca i Retail per als nostres clients.
  • Sector: Alimentació
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Busquem comercial autònom, valorem que tingui cartera de clients i/o grans comptes per a la distribució dels nostres productes a qualsevol Canal Horeca i Retail.
  • Condicions que ofereix: Un bon ambient de treball Facilitat en la gestió de les comandes per cadascun dels nostres departaments Comissions competitives Productes en exclusiva a Espanya - Portugal i França Tipus contracte: Contrato Mercantil Zona: ESPANYA, FRANÇA, PORTUGAL
  • Altres observacions: Estudis: E.G.B. / ESO Idiomes: CASTELLÀ Coneixements informàtics: OFIMÀTICA (Word, Excel, Power Point, e-mail...)