coacg logo

Divendres, 11 Febrer 2022 13:19

Busquem agent comercial autònom multicartera, per a la zona de Catalunya. Pel sector de l'hostaleria.

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Domicili de l'empresa: c/Nou, 8 principal 4rta
  • Comarca: La Selva
  • Mòbil: 669123896
  • Web de la empresa: https://www.mycheftool.com/
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: MyChefTool és una aplicació online de gestió d'establiments d'hostaleria (Canal Horeca, bars, restaurants, cafeteries, hotels...etc), amb més de 20.000 establiments a tot el món.
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Busquem una persona amb vocació comercial per a la captació i fidelització de clients. Perfil compromès i responsable, amb experiència com a comercial de vendes al sector de l'hostaleria i que pugui aportar una cartera de clients del sector. .
  • Condicions que ofereix: Oferim formació específica sobre l'aplicació de fàcil implementació al client, no calen coneixements informàtics, tecnològics. Bona remuneració en base sobre venda. Oportunitat de negoci. Digitalització del canal HORECA en alça.