coacg logo

• País: Espanya
  • Mòbil: 669123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Tancaments Alumini marca STRUGAL - CORTIZO - SCHUCO y ALUMINIS BARCELONA, Tancaments PVC marca KOMMERLING y STRUGAL-CORTIZO PVC Per obres mes complexes oferim en Alumini SISTEMES TECHNAL Ventall de complements - Portes seccionals - Mallorquines - Portes interiors Alumini - Correderes Minimalistes RPT - Baranes de vidre - Elevables - Correderes Galandage - Persianes motoritzades. - etc...
  • Sector: Construcció i obres públiques
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Es busca comercial que estigui introduit o vinculat amb despatxos d´arquitectura, empreses constructores i de Reformes. Opció de porta freda, allà on es localitzin obres-reformes en marxa i poder entrar amb els nostres productes.
  • Condicions que ofereix: Comissió del producte venut. Aquesta comissió aniria creixent en proporció al volum de vendes. Al ser un comercial Autonom no se li marcara un horari en concret.
  • Altres observacions: Dita persona hauria de tindre coneixements minims del sector perque alhora d´oferir els nostres productes localitzar posibles imprevistos i poder oferir alternatives al que el client demani per poder satisfer les seves demandes, NO ES IMPRESCINDIBLE, ja que conjuntament amb el comercial es poden trobar solucions. Ho ideal seria trobar obres senceres , ja que es on podem oferir més bon preu i servei . En principi les zones a on oferir els nostres productes seria la provincia de Girona i comarques properes de la provincia de Barcelona.