coacg logo

Dimarts, 25 Mai 2021 11:20

Responsable Comercial Plataforma de Smart Parking per Logística, Comerç Local, Turisme i Transport - Catalunya / Girona

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Domicili de l'empresa: c/Nou, 8 principal 4rta
  • Comarca: Girona
  • Telèfon fix: 9720202040
  • Mòbil: 669 123896
  • Web de la empresa: https://www.parkunload.com/ca/
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Plataforma digital basada en apps i dispositius Bluetooth, que permet regular, controlar, monitoritzar i analitzar zones d'estacionament gratuïtes amb rotació per vehicles autoritzats en el sector de la Logística Urbana, el Comerç Local, el Transport i el Turisme en Espais Naturals.
  • Sector: Informàtica, telefonia i comunicacions
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Es requereix una persona autònoma i dinàmica amb àmplia experiència en la comercialització de productes i serveis per al sector públic (Ajuntaments, Diputacions, Consells Comarcals), preferiblement en l'àmbit de la Mobilitat Urbana i/o Estacionament regulat. Es responsabilitzarà de tot el cicle de vida del procés de venda, incloent l'etapa de contractació. La gestió de clients es realitzarà amb el compte corporatiu de la plataforma PipeDrive, que ja compta amb una cartera de clients potencials. Es realitzarà un seguiment setmanal de les tasques comercials. L'àmbit d'actuació serà Catalunya, però amb especial dedicació a les comarques gironines i del Nord de Barcelona.
  • Condicions que ofereix: S'ofereix un import mensual fix que oscil·larà entre els 200€ i 300€ segons candidat/a. Així com també un variable del 12% en la fase d'implantació de la solució a la ciutat, empresa o espai natural i d'un 8% en la fase d'explotació durant el primer any de servei per a totes les zones d'estacionament incloses en l'abast del projecte.
  • Altres observacions: App de Smart Parking amb Bluetooth per regular, controlar i monitoritzar zones d’estacionament gratuïtes y d’ús restringit amb permís d’estacionament digital per incrementar la rotació de vehicles, establir prioritats i augmentar la disponibilitat de places lliures en zones d’estacionament regulat: - Zona DUM i Autoritzats per Distribució Urbana de Mercaderies. - Digitalització de la Zona de Càrrega i Descàrrega per millorar la Logística Urbana. - Zona Taronja o Vermella per augmentar la rotació i facilitar accés gratuït al comerç local. - Zona Verda per Residents i vehicles Autoritzats. - App de Parking només per Clients de Comerç o Centre Comercial. Estacionament per Click & Collect o Click & Car. - Zona d'estacionament Park & Ride per usuaris de Transport Públic. - Control estacionament per turisme i llocs turístics, visitants, autocaravana, etc. - Zona de parking i reserva estacionament per Camions. - Estacionament de negocis per Clients, treballadors, visitants o proveïdors. L'app Parkunload mostra les condicions actuals d'estacionament en funció del perfil de vehicle i usuari per a la zona d’estacionament precisa, identificada amb un codi únic i tecnologia Bluetooth. El temps i el permís d'aparcament és variable i es mostra en l’app, aquest depèn del context actual de la ciutat i de la zona exacta d'aparcament. L'aplicació mòbil Parkunload et permet obtenir un tiquet d'aparcament en tan sols 3 segons i des de l'interior del vehicle amb detecció automàtica del tipus i codi de zona. Parkunload emet avisos i notificacions amb el temps restant d'estacionament: verd, taronja, vermell. La plataforma Smart Parking Zones de Parkunload mostra la disponibilitat estimada d'aparcament en zones properes, indicant si el vehicle té el permís i el temps màxim permès a cada zona. L'app també permet navegar fins a la zona d’estacionament seleccionada. Beneficis i impacte de l'app Parkunload: - Regulació dinàmica de les condicions d'estacionament per augmentar la rotació i optimitzar les zones d'aparcament restringides i compartides. - Increment del 30% de la rotació en zones d'aparcament restringides, regulades o limitades en el temps. - Reducció del 50% de l'estacionament indegut a la zona d'aparcament controlat per Parkunload. - Augment de la disponibilitat de places lliures en zones d'aparcament controlat amb la solució Smart Parking. Reducció d'aparcament de doble fila. - Obtenció de Big Data per optimitzar la compartició de places d'aparcament públic. Patrons d'aparcament i patrons d'ocupació en temps real. - Impacte en el medi ambient a causa de la reducció de la congestió i la reducció del quilometratge mitjà en els lliuraments de mercaderies a la ciutat. - Possibilitat de regular les condicions d'estacionament segons les etiquetes d'emissió de la DGT. - Compartició de l'espai públic entre vehicles comercials, residents, comerciants i clients.