coacg logo

Dimarts, 09 Febrer 2021 12:56

Agent Comercial amb cartera de clients del sector de l'alimentació de productes selectes

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Comarca: Gironès
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669 123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Tot el catàleg de l'empresa Delicat Plural, una selección de de productes d'alimentació Gourmet tant nacionals (proximitat) com d’importació. Podeu trobar totes les referències a la web www.delicatgourmet.com.
  • Sector: Alimentació
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Busquem agent comercial amb cartera de clients pròpia en l’àmbit de la l’alimentació (on puguin encaixar els nostres productes gourmet). Ofereix cartera de clients:inicialment no, però obert a cedir clients.
  • Condicions que ofereix: Oferim catàleg amb exclusivitat a la província de Girona i Andorra. Inicialment oferim una comissió (a pactar) per venda. Altres observacions:Les referències del nostre catàleg encaixem amb clients de nivell mitjà-alt.