Dimecres, 30 Desembre 2020 13:35

• Nom/raó social: SMO - SERVEI MUNICIPAL D'OCUPACIÓ
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Empresa del sector de la construcció de maquinària precisa incorporar un/a Comercial Internacional.
  • Sector: Gran maquinària
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: La seva funció serà la de recerca d'oportunitats de negoci i seguiment de clients. Especialment en el mercat francès.
  • Condicions que ofereix: Contracte laboral indefinit. Horari de treball de 8,30 a 13h - 14,45 a 18h. Retribució d'acord als valors aportats.
  • Altres observacions: L'oferta va adreçada a una persona amb formació i experiència en el sector comercial i vendes internacional, preferiblement en el sector industrial-mecànica. Imprescindible domini de l'anglès i es valorarà francès i/o d'altres idiomes. Disponibilitat per viatjar.