Dilluns, 19 Octubre 2020 17:20

Comercial autónom per vendre programes formatius a gran empresa

• Nom/raó social: Miguel Ibáñez Lorca
  • CIF: 40442083X
  • Domicili de l'empresa: C. Ramon Muntaner, 14
  • Comarca: Girona
  • País: España
  • Mòbil: 648627309
  • Web de la empresa: https://www.miguelibanezconsulting.com
  • Persona contacte: Miquel Ibáñez
  • Productes a representar: Packs formatius de alt nivell a gran empresa
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Persona amb coneixement del teixit empresarial de Girona i Barcelona. Que conegui la venda de serveis i de productes de valor afegit. Haurà de comercialitzar Programes formatius de alt valor, a un perfil de empresa alta a multinacional. S'oferirà formació i suport en tot moment.
  • Condicions que ofereix: Persona autònoma, a comissió. Les comissions aniran del 15 % al 30%, en funció de les vendes, segons escalat.
  • Altres observacions: Qualitats Personals : Empatia, Simpatia, amabilitat, comunicació, orientació a objectius, autonomia, proactivitat.