Dilluns, 29 Març 2021 11:19

COMERCIAL de maquinaria pel comerç de Alimentació

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Comarca: Alt Empordà
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Maquina per tallar fruita Maquina per tallar formatge
  • Sector: Alimentació
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Funcions: - Incrementar les vendes i a cartera de clients en al zona d'Espanya i França. - Contactar possibles clients per concertar visites. - Visitar clients i fer el seguiment de les visites. - Preparació i presentació d'informes de visites. - Experiència en treballs similars en el sector de maquinaria pel comerç d’alimentació ja sigui en canal Horeca, Retail o Grans Superfícies. - Coneixements d’estratègies i tècniques de venda. - Do de gents i bona presència. Requisits Imprescindibles: - Domini de l'espanyol i el francès. - Carnet de conduir. - Disponibilitat de viatjar. Es valorarà: - Experiència en el sector de maquinaria pel comerç d'alimentació ja sigui perquè es tenen estudis tècnics o bé per experiència en feines similars. - Coneixements d'estratègies i tècniques de venda. - Do de gents i bona presència.
  • Condicions que ofereix: - Oferta de feina per agent comercial lliure o empleat en plantilla. - Sou: de 1.400eur a 1.500eur bruts mensuals + variables en funció dels objectius de vendes assolits. - Flexibilitat horària i organitzativa. - Vehicle d'empresa. - Telèfon d'empresa.