Dijous, 23 Juliol 2020 11:19

COMERCIAL de maquinaria pel comerç de Alimentació

• Nom/raó social: TECNOVAL MECANIZADOS CNC
  • CIF: B17678111
  • Domicili de l'empresa: C/Garbí, 7 (Pol.Ind.Pont del Príncep)
  • Comarca: Alt Empordà
  • País: Espanya
  • Telèfon fix: 972527428
  • Web de la empresa: https://tecnovalcnc.com/
  • Persona contacte: Juanjo España
  • Productes a representar: Maquina per tallar fruita Maquina per tallar formatge
  • Sector: Alimentació
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Funcions: - Incrementar les vendes i a cartera de clients en al zona d'Espanya i França. - Contactar possibles clients per concertar visites. - Visitar clients i fer el seguiment de les visites. - Preparació i presentació d'informes de visites. Requisits Imprescindibles: - Domini de l'espanyol i el francès. - Carnet de conduir. - Disponibilitat de viatjar. Es valorarà: - Experiència en el sector de maquinaria pel comerç d'alimentació ja sigui perquè es tenen estudis tècnics o bé per experiència en feines similars. - Coneixements d'estratègies i tècniques de venda. - Do de gents i bona presència.
  • Condicions que ofereix: - Oferta de feina per agent comercial lliure o empleat en plantilla. - Sou fix + variable en funció dels objectius de vendes assolits. - Flexibilitat horària i organitzativa. - Vehicle d'empresa. - Telèfon d'empresa.