Dilluns, 06 Juliol 2020 17:00

Comercial Freelance | Higiene i Salut

• Nom/raó social: HYGIA HEALTH TRADING, S.L.
  • CIF: B - 17078932
  • Domicili de l'empresa: Pol. Ind. Pont Xetmar C/G, nº 5
  • Comarca: Pla de l'Estany
  • País: Espanya
  • Telèfon fix: +34872220442
  • Mòbil: +34601909080
  • Web de la empresa: http://www.hygiahealth.net/
  • Persona contacte: Carles Martí
  • Productes a representar: A Hygia Health hem creat diferents models de dispensadors hidroalcohòlics d’alta gamma sense contacte i sense necessitat d'instal·lació. Els models s'adapten a les diferents necessitats del mercat; - Hygel; el dispensador amb forma de columna higiènica. - Customized Hygel; és la versió de dispensador totalment personalitzable. - Top Hygel; el dispensador de sobretaula. - JellyHygel; el dispensador pensat per espais infantils en forma de columna higiènica. - HandiHygel; el dispensador adaptat per persones amb mobilitat reduïda.
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Comercial autònom Experiència com a comercial freelance Persona optimista, proactiva i organitzada.
  • Condicions que ofereix: Condicions de remuneració comercial per Freelance seran per diferencial respecte PVP (Aproximadament un 15% de comissió). Projecte llarg termini.