Dimarts, 26 Mai 2020 16:12

venedor a comisió mascaretes publicitaries, zona Girona i prov.

• Nom/raó social: TINDA EUROPA, S. L.
  • CIF: B 64928252
  • Domicili de l'empresa: Gran Bretanya, 33 Nau 3
  • Codi postal: 08700 IGUALADA
  • Comarca: ANOIA
  • País: ESP
  • Telèfon fix: 938041393
  • Mòbil: 616330300
  • Web de la empresa: http://www.tindaeuropa.com
  • Persona contacte: Domènec Bertran
  • Productes a representar: Mascaretes higiéniques personalitzades per el món de la publicitat en general, aixó arriba a tots els sectors, hosteleria,ferreteria,oci,productes quimics, etc.
  • Sector: Màrqueting i comunicació
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: persona Jove, amb ganes de treballar, seria, responsable, dinámic i lliutador, que sigui capaç de veure una oportunitat en aquesta nova viaq de negoci.
  • Condicions que ofereix: comisió sobre les vendes a negociar en funció de les posibilitats que ens ofereixi la persona interesada.
  • Altres observacions: empresa ubicada a Igualada amb 35 anys de experiéncia, gestionada per gent jove i dinàmica,