Dijous, 18 Juliol 2019 15:34

Busquem agent comercial amb cartera de clients propia en Hosteleria nivell mitjà-alt

• Nom/raó social: Delicat Plural SL
  • CIF: B55235873
  • Domicili de l'empresa: BORDILS
  • Comarca: GIRONÈS
  • Comunitat autònoma: CATALUNYA
  • País: ESPANYA
  • Telèfon fix: 972 49 04 28
  • Mòbil: 659 956 847
  • Web de la empresa: www.delicatplural.com
  • Persona contacte: LLUÍS FÀBREGAS MASÓ
  • Productes a representar: Tot el catàleg de l'empresa Delicat Plural, es tracta de productes d'alimentació Gourmet. Podeu trobar totes les referències a la web www.delicatplural.com
  • Sector: Alimentació
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Busquem agent comercial amb cartera de clients pròpia en l'àmbit de l'hostaleria.
  • Condicions que ofereix: Oferim catàleg amb exclusivitat a la província de Girona i Andorra. El cobrament seria inicialment el 100% a comissió per venta, el marge queda pendent a pactar.
  • Altres observacions: Les referències del nostre catàleg encaixem amb clients de nivell mitjà-alt.