Dimarts, 19 Febrer 2019 13:42

Director oficina comercial Girona / Blanes

• Nom/raó social: Mutua General de Cataluña de Seguros y reaseguros a prima fija
  • CIF: V08846644
  • Domicili de l'empresa: Tuset 5-11
  • Comarca: Barcelona
  • País: Espanya
  • Telèfon fix: 934450180
  • Web de la empresa: http://www.mgc.es
  • Persona contacte: Alex Quer
  • Productes a representar: Assegurances de salut
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Seleccionem una persona amb relacions comercials a la ciutat de Girona i una altre a Blanes, amb l'objectiu de generar negoci i desenvolupar les persones al seu càrrec, contribuint a la consecució d'objectius de la seva zona. Funcions: - Liderar l'equip comercial de Girona / Blanes. - Responsable del pla d'acció i seguiment de les accions previstes a la zona d'influència. - Vetllar pel compliment d'objectius designats per la Direcció. - Coordinar, gestionar, formar i motivar un equip format per tres gestors comercials. - Optimització de les zones assignades de producció.
  • Condicions que ofereix: Retribució fix de 27.000 € més tiquets restaurant i Assegurança mèdica + Variable al voltant de 10.000 a 14.000 €