Dimarts, 19 Febrer 2019 10:17

Delegat Comercial Zona de Girona i rodalies-Productes de Software Wolters Kluwer

• Nom/raó social: INFOLAB SOFTWARE I SERVEIS, S.L.U.
  • CIF: B60723384
  • Domicili de l'empresa: Adreça de Barcelona.Rda Ponent, 144 4B. Adreça de Girona: Carrer del Riu Güell, 58 (Edifici CINC) 17005 -
  • Comarca: Vallès Occidental
  • País: Espanya
  • Telèfon fix: 937271224/872 59 19 19
  • Web de la empresa: http://www.infolab.es
  • Persona contacte: Inma Martos Martínez
  • Productes a representar: Productes Wolters Kluwers. (A3software) Primera marca de software per assessories i pimes.
  • Sector: Informàtica, telefonia i comunicacions
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Funcions: • Delegat de zona província de Girona i rodalies. • Representació producte de Wolters Kluwers (A3software) primera marca de software per assessoria i empreses. • Captació nous clients i gestió de la cartera de clients.Mercat d’assessoria i pimes. • Establir col.laboracions i prospecció de mercat. • Complir la planificació de l’ assistència a clients encomenada. • Compliment de l’ objetiu mínim marcats de venda. • Realitzar una bona presa de dades per la posterior implantació del Dpt.de Postvenda • Complir l’ estratègia empresarial • Atendre la demanda i les necessitats dels clients en funció de la seva classificació. • Confeccionar l’ oferta/Pressupost. • Tasques pròpies de Telemàrketing i planificar les visites Comercials. Gestionar cobrament d’impagats. Requisits: • Experiència mínima d’ 1 any en lloc similar .Preferiblement al sector IT. • Coneixements i tècniques i tancaments de vendes, negociació i venda consultiva. • Coneixements en Telemàrketing. • Es valoraran molt positivament coneixements en àrea fiscal, laboral , comptable etc. • Es valoraran coneixements en programes CRM . • Perfil persona ressolutiva, compromesa i orientada a objectius. • Capacitat de comunicació i treball en equip. • Acostumada a treballar sota pressió.
  • Condicions que ofereix: Contracte: Indefinit Salari: Partir d'un sou fix entre 20.000-22.000 + comissions segons experiència demostrable del candidat Altres: vehícle propi d'empresa Horari: Dilluns a dijous de 8.15 a 18.00(1 h per dinar) Divendres de 8.15 a 14.00 . Mes agost jornada intensiva.
  • Altres observacions: Persona resident de la zona de Girona treballarà a la nostra oficina ubicada en : carrer del Riu Güell , 58 ( Edifici Cinc) Girona