Divendres, 21 Desembre 2018 16:09

EXPORT AREA MANAGER-MERCAT FRANCÈS (FOOD SERVICE I SUPERMERCATS)

• Nom/raó social: Frigoríficos Costa Brava
  • CIF: A17013657
  • Domicili de l'empresa: Carretera de Riudellots a Cassà, Km.3
  • Comarca: La Selva
  • País: España
  • Telèfon fix: 972477084
  • Web de la empresa: http://www.fcostabrava.com
  • Persona contacte: Sandra Serra
  • Productes a representar: El/la candidat/a seleccionat/da s'ocuparà de portar a terme la venda dels productes de valor afegit i elaborats càrnics.
  • Sector: Alimentació
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: - Pensem en una persona amb formació universitària, preferiblement enfocada al Comerç Internacional, i que domini la llengua francesa. - Cal aportar una experiència mínima de 2-3 anys en el sector de l'alimentació, estant en contacte directe amb el canal "Supermercats", amb Importadors i amb empreses "Foodservice", gestionant directament el mercat francès. - Pensem en una persona acostumada a treballar per objectius, i que tingui disponibilitat per viatjar el 50% del seu temps.
  • Condicions que ofereix: Oferim la possibilitat d'entrar a forma rpart d'un grup consolidad amb presència en més de 50 països, i que compta amb un ambiciós projecte de creixement, en el qual la persona seleccionada tindrà opcions de desenvolupament, amb recorregut professional, en funció de la seva vàlua i dels resultats obtinguts amb el pas del temps.
  • Altres observacions: El salari és negociable en funció dels valors i l'experiència aportats pel/la candidat/a seleccionat/da.