Dilluns, 19 Novembre 2018 15:08

• País: Espanya
  • Telèfon fix: 972334500
  • Mòbil: 661 141 249
  • Web de la empresa: http://www.radiomarina.com
  • Persona contacte: Cristina Mariscal
  • Productes a representar: Productes publicitaris, ràdio, premsa escrita i anuncis a xarxes socials. Es tracta d' apropar a negocis de la zona campanyes publicitàries per impulsar el seu negoci, ja sigui fent campanyes de llarga durada com puntuals. S' haurà de transmetre la informació que l' anunciant vol fer arribar al seu públic objectiu en forma de falca o bé anunci. Es formarà a l' agent tant en mètodes administratius per tald e formalitzar les campanyes com en la creació de campanyes.
  • Sector: Màrqueting i comunicació
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Persona jove i dinàmica, molt organitzada i clara vocació comercial. Bona presència i molta capacitat comunicativa. Es valorarà nivell formatiu del candidat i que domini català i castellà.
  • Condicions que ofereix: Preferentment busquem agent autònom comissionista, podent compaginar amb altra activitat, encara que pot ser en exclusivitat si l' agent demostra prou capacitat de treball com per que se li assigni una zona àmplia.
  • Altres observacions: Ràdio Marina és una emissora d' àmbit comarcal amb més de 30 anys de trajectòria, de temàtica musical i informativa, comptem amb més de 15.000 oïents. Busquem un candidat per poder creixer en el nostre mercat i poder obrir-ne de nous.