Dijous, 20 Setembre 2018 11:37

• País: Espanya
  • Telèfon fix: 630065056
  • Mòbil: 663895055
  • Web de la empresa: http://www.jorditraveria.com
  • Persona contacte: Ariadna Guasch
  • Productes a representar: Peces i aplicacions decoratives i artístiques en vidre i ceràmica pels camps de l'interiorisme, la decoració d'alta gamma i altres sectors relacionats. Creacions artesanes amb marca pròpia, dissenyades i produïdes a Catalunya. Objectes únics i singulars.
  • Sector: Mobiliari, decoració i il•luminació
  • Perfil de l'agent comercial: Persona amb experiència en vendre objectes i aplicacions decoratives, tant en botigues com en el camp de la decoració, l'interiorisme i el retail. Es valorarà la sensibilitat, la creativitat, el dinamisme i la iniciativa.
  • Condicions que ofereix: Comercial autònom. Percentatge a pactar sobre les ventes.
  • Altres observacions: www.instagram.com/jordi.traveria www.facebook.com/jorditraveriaFineArts