Dimecres, 28 Febrer 2018 08:04

AGENT COMERCIAL PER DEPARTAMENT DE CALL CENTER

• Nom/raó social: ASATRA NORTE S.L.
  • CIF: B17347022
  • Domicili de l'empresa: TALLERS, 2
  • Comarca: LA SELVA
  • Comunitat autònoma: CATALUNYA
  • País: ESPANYA
  • Telèfon fix: 972168616
  • Web de la empresa: http://www.asatranorte.com/es/
  • Persona contacte: Anais Corpas
  • Productes a representar: Som un grup d’empreses amb més de 25 anys d’experiència en el sector del Transport. Oferim una amplia gama de productes i serveis als professionals del transport per carretera, a través d’un equip especialitzat en la matèria.
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Busquem una persona responsable i compromesa per formar part del nostre Departament de Call Center a les nostres instal•lacions a Sils (Girona). Hauria de ser una persona dinàmica, amb empatia, don comercial i amb facilitat de paraula. Tenim clients per tota Espanya i en funció de les necessitats li seria assignada la seva zona. La tasca principal seria la de realitzar telemàrqueting (venda telefònica) tot i que, ens interessaria conèixer la disponibilitat per viatjar, en cas de visites esporàdiques presencials als nostres clients.
  • Condicions que ofereix: Contracte laboral jornada completa.