Lluís Font, nou president del Col·legi d’Agents Comercials de Girona

L’assemblea general ordinària del Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona i Comarques ha ratificat Lluís Font com a nou president de la corporació. Font, que formalitzarà la composició de la nova junta el proper mes de gener, té com a objectiu per als propers anys fer créixer i enfortir la col·legiació gironina, amb la consolidació de serveis i la incorporació de nous agents autònoms i d’altres perfils professionals vinculats a l’activitat comercial de les empreses. En opinió del nou president “estar col·legiat facilita el creixement empresarial, sobretot si ets agent autònom i encara més si ets jove i comences a fer-te un lloc en el mercat”. “Les empreses necessiten agents comercials formats i la col·legiació és una garantia”, destaca. Lluís Font posa de relleu el ventall de serveis que ofereix la corporació per exercir l’activitat i els avantatges fiscals de la figura professional si pot acreditar la vinculació amb el col·legi.

assemblea ratifica BRLluís Font compta amb una llarga trajectòria vinculada estretament a la col·legiació gironina. S’hi va adherir l’1 de maig de 1976. Al cap d’un any aproximadament, qui era aleshores president del col·legi gironí, Joaquim Ruhi, el va proposar per incorporar-se a la Junta de Govern. Des de llavors ha ocupat diferents càrrecs i ha estat incansable en la seva labor a favor de la professió i de la promoció activa de la col·legiació.

Home polifacètic, Lluís Font es va incorporar a la professió d’agent comercial de ben jove. El seu pare, Martí Font Triadú, també s’hi dedicava. L’actual president dels agents comercials gironins va veure en l’agència comercial una oportunitat de guanyar-se bé vida, sense deixar de banda una de les seves grans passions, la música, en què també ha destacat.

La seva carrera professional s’ha desenvolupat amb èxit en el sector de l’alimentació. Durant la dècada dels 70, anys en què començaven a despuntar les grans cadenes d’alimentació com ara Spar, Copiba o la CIAG, va començar representant licors i més endavant va representar marques consolidades del sector, com ara Gerió o Casademont, entre moltes altres, amb les quals va acabar d’arrodonir una bona cartera, amb marques com Argal, Sánchez Romero Carvajal, Ventula, Cerezo, Embutidos de Mallorca, per citar uns exemples. Avui dia dirigeix juntament amb el seu fill, Marçal Font, l’empresa de representació “Brokers Girona”.

Descàrrega de fotografia. Autor COACGI
Moment de la ratificació del càrrec durant l’assemblea general del col·legi, amb Lluís Font a la presidència.

Per a més informació us podeu posar en contacte amb:
Plural Comunicacio, gabinet de premsa del Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona i Comarques - Tel. 972 222 370 – Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. – 678 580 347