Networking professional multisectorial especial Fira de Mostres de Girona 2021

El Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques durà a terme el dijous 28 d’octubre una nova convocatòria del Networking Professional d’Ocupació, que arriba enguany a la seva IX edició.  La nova trobada empresarial s’emmarca en el programa d'activitats que el gremi professional farà durant la seva presència a la Fira de Mostres de Girona, que arrenca el 28 d’octubre i clourà l’1 de novembre.

Aquest Networking, que tindrà lloc a la sala de conferències del Palau Firal, dona continuïtat a les trobades sectorials que s’han dut a terme des de principis d’any a la seu col·legial i reprèn el calendari que va quedat aturat l'any passat a causa de la pandèmia. En aquesta ocasió però la convocatòria és multisectorial. El seu objectiu és posar en contacte agents de la venda amb empreses que busquen professionals per distribuir els seus productes o serveis.

Destinataris

• Empreses que busquen comercials per representar els seus productes / serveis.
  • Empreses que volen potenciar les seves vendes amb comercials titulats i amb experiència i la garantia d'un Col·legi Professional.
  • Empresaris que busquen noves oportunitats de creixement i expansió.
  • Profesionals de la venda que busquen noves representacions o millorar la seva carrera professional i negoci en el sector comercial.
  • Joves que busquen en el món comercial el seu futur professional.

Les inscripcions ja estan obertes. T'hi apuntes? Hores programades. Concerta la teva entrevista! Networking entre empreses i agents comercials. Inscripcions

Informació i consultes:

Servei d'atenció al col·legiat · Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - 972 202040 - Mbl. 669 123896 -  Sra. Anna López