Finalitza el termini per renovar la llicència d'Oficina Virtual a preu especial per a col·legiats

El Consell General d'Agents Comercials d'Espanya (CGAC) ha renovat l'acord amb GOOGLE Espanya per seguir impulsant la transformació digital de la professió en unes condicions avantatjoses per al col·lectiu dels professionals de la venda. Gràcies a aquest acord, els agents comercials col·legiats gaudiran d'unes condicions especials i exclusives en la renovació i la contractació d'una llicència de l'Oficina Virtual powered by Google. Si ets agent comercial col·legiat/da, només has de renovar el teu compte a l'Oficina Virtual abans del 30 d'octubre.

Captura de pantalla 2020 03 20 a las 13.21.50Google va anunciar públicament a tot el món una actualització dels preus dels seus productes per a empreses i professionals (G Suite), que van passar a costar entre els 62,4 € la més econòmica disponible i els 124,8 € de la més cara per usuari i any. No obstant això, el Consell i la Fundació dels Agents Comercials segueix garantint als col·legiats un preu especial en les seves llicències bàsiques de l'Oficina Virtual, amb una diferència de prop del 50% sobre el preu més baix que es pot trobar al mercat:

Llicències Bàsiques de l'Oficina Virtual:
Preu especial col·legiats: 35 € + IVA / any * (45% més barat que preu mínim mercat: 62,40 € + IVA)
Només has d'entrar en aquest formulari i confirmar-nos abans de el 30 d'octubre de 2020 que desitges renovar el teu compte a l'Oficina Virtual dels Agents Comercials d'Espanya al preu especial indicat, o si demanes la baixa del teu compte actual. Si no es rep resposta abans d'aquesta data, s'entendrà que optes per aquesta segona opció.

I si ho prefereixes, pots pujar la teva llicència de categoria i convertir la teva llicència Bàsica en una llicència Business, amb emmagatzematge il·limitat, a un preu de 124,80 € + IVA a l'any.

I si encara no tens el teu compte de l'Oficina Virtual, llavors aprofita per contractar-la ara al preu especial exclusiu per a col·legiats. Contractar-la ara!