La fiscalitat de l'agent comercial, què i com?, nova sessió informativa

fiscalitat agents 26042019 2El proper 26 d'abril, Xarxa 21 organitzarà una nova sessió d'"Esmorzars amb experts", centrada en la campanya de la renda 2019 i orientada a informar als col·legiats sobre la fiscalitat de l'agent comercial: què i com. La sessió anirà a càrrec de Xavier Alcantarilla, economista, i Jordi Pla, gestor. Ambdòs són experts del Grup Simón, servei fiscal del col·legi gironí.

Lloc · hora · inscripció

A on? al Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques (C/Nou 8, pral. 4a. Girona)
A quina hora? de 9.00 a 10.30 hores aproximadament
Inscripcions: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. – places limitades. Envieu un missatge amb el vostre nom i núm de col·legiat/da, donat el cas. Pagueu a la l'arribada.

Membres Xarxa 21 i col·legiats: 3 euros - No membres: 10 euros

#Xarxa21 és un projecte que neix auspiciat i impulsat pel Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona per fomentar la col·legiació i afavorir el potencial dels seus col·legiats/des. Està integrat per un grup de joves agents comercials col·legiats/des que generen espais de treball, de serveis, de coneixement i de relacions professionals i de negoci. Si vols formar-ne part només cal que emplenis aquest formulari.