Col·legiats: ofertes europees a través de la IUCAB

La Internationally United Commercial Agents and Brokers (IUCAB), de la qual el Col•legi d'Agents Comercials de Girona en forma part, vol potenciar la plataforma come-into-contact.com.

Durant l'última reunió de delegats de la IUCAB, celebrada aquest estiu, els representants de l'Estat espanyol van indicar que aquesta es realitzarà des de: http: //www.comercial-jobs/web/commercialagents.htm. Per formar part d'aquest directori europeu i rebre ofertes d'empreses europees que busquin un agent comercial espanyol, els agents comercials es poden inscriure’s aquí; és imprescindible estar col·legiat.

Durant la reunió també es va parlar de:

• Realitzar trobades a cada país perquè els agents comercials, en el nostre cas l’Estat Espanyol, puguin anar a buscar noves empreses a representar o negocis.
  • Pel que fa a la Directiva Europea es va fer durant la trobada un històric dels processos i reunions mantingudes amb la Comissió del Parlament Europeu, i es defineixen noves vies per a aquest mes de setembre, quan es determinarà si han estat útils o finalment no tira endavant la directiva. En cas que cada país tingui reunions amb els nous eurodiputats es demana es tracti aquest tema perquè el coneguin i s'interessin per mantenir-la activa.
  • Incorporar una agenda en la web de l'IUCAB on publicar els actes de cada país, on els col·legiats o col·legis hi puguin participar. Així com Webinars oberts als membres.
  • Pel que fa a fires internacionals, ja que no es pot garantir l’accés lliure a totes les fires d'Europa, es va plantejar tenir un llistat/agenda amb totes les fires que s'organitzen a cada país i els contactes corresponents per saber si hi ha accés lliure o no en cada cas per als membres de la IUCAB.
  • Obrir, a més de les oficines que ja estan disponibles, altres serveis que puguin ser d'utilitat per a tots els membres, com ara companyies aèries Europa o hotels.
  • Es realitzarà anualment una enquesta als membres i col·legiats que desitgin participar a cada país, amb l'objectiu de tenir un termòmetre real de la situació de la professió, el seu escenari i perspectives.
  • Es va aprovar que durant la propera Reunió de Delegats es realitzi un congrés en paral lel per a col·legiats i empreses, a mode de Networking per aconseguir acords. Aquesta reunió tindrà lloc al maig de 2015 a Varsòvia.
  • Una sèrie d'empreses eslovenes van manifestar el seu interès de contactar amb agents comercials de l’Estat  Les ofertes d'aquestes empreses estan operatives a la pàgina web de comercial-jobs.

La IUCAB és va crear l'any 1953 i està formada per 20 Països de tot el món que representen agents comercials de la Unió Europea. Aixi mateix, representa i reforça la Posició i a els interessos de mes d'200.000 Professionals comercials.