Taller de Coaching i PNL per a agents comercials

En resposta a la petició d'un gruix important de col•legiats/des, organitzem el proper dijous 9 d'octubre una formació específica en Coaching i PNL dirigida a agents comercials per millorar les tècniques de venda i la fidelització de clients. El taller anirà a càrrec de David Alberca, coach executiu i empresarial, consultor d´empreses i formador i director de "dcoach"

Objetius

• Posar en coneixement dels assistents aquelles funcions i habilitats que ens fan bons venedors.
  • Reconèixer la importància de la comunicació en les vendes i aprendre-la a utilitzar des de l'enfocament del Coaching i la Programació Neurolingüística (PNL).

Punts a tractar

• Saber escoltar
  • Generar confiança
  • Saber interpretar la senyals de l'interlocutor
  • Entendre les necessitats de l'altre
  • Fer un bon rapport
  • Objectius personals i superació de les expectatives
  • La importància d'escoltar i saber llegir el cos
  • Treball sobre el diàleg intern
  • Entrenar les habilitats socials
  • Desenvolupar la motivació

Les places són limitades. Preguem, si us és possible, que confirmeu la vostra assistència al telèfon 972 202040 o al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

► Dia: dijous 9 d'octubre
► Lloc: sala d'actes del Col•legi (C. Nou 8, pral. 4a de Girona)
► Hora: 18.00 hores

La sessió és gratuïta per als col•legiats/des. Per a la resta d'assistents el cost és de 20€*.

Forma de pagament

• Ingrés al Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18
  • Enviar justificant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Us recordem que podeu seguir l'actualitat col•legial tant al web www.coacg.cat, com als perfils corporatius facebook.com/coacgirona i @COACGI; així mateix editem un butlletí digital amb l'objectiu de mantenir-vos informats sobre les diferents actuacions professionals que us poden interessar i els serveis i acords que tanquem per al nostre col•lectiu. Si per qualsevol motiu no el rebeu, us podeu subscriure al través del web.

Per a més informació sobre aquest o altres tallers:

Sra. Anna López Fons

Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona