La venda on line atrau els agents

La sessió celebrada avui sobre Venda on line, organitzada pel Col·legi d'Agents Comercials de Girona dins del Pla de Formació anual i gratuït per als col·legiats/des, desperta l'interès del col·lectiu per la seva afectació a la professió i especialment per les possibilitats que les noves tecnologies obren als professionals de la venda.

La sessió ha tingut com a objectiu posar en coneixement dels assistents què cal saber de la venda on line i com i en quins casos podem treure'n profit els agents comercials. L'expert explicarà quines són les plataformes més comunes. L'expert en TIC que ha impartit la sessió, Martí Terés, de l'agència gironina Iglésies Associats, ha desplegat el programa previst i ha donat resposta a les inquietuds dels presents.

• Evolució i anàlisi de la venda on line
  • Diferents tipus de venda on line
  • Plataformes: quina s'adapta millor al meu negoci
  • Què haig de tenir en compte abans de donar el pas
  • Us recordem que podeu fer arribar les vostres inquietuds formatives al Col·legi amb l'objectiu d'oferir-vos el Pla de Formació que més s'adapti a les vostres necessitats. Us podeu posar en contacte amb nosaltres a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.