Conveni RACC per a col·legiats

Mitjançant l'acord de col•laboració signat entre el Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques i el RACC, ara els col•legiats/des se'n poden beneficiar dels tractes econòmics preferencials en la contractació d'assegurances per a l'automòbil o d'ILT (Incapacitat Laboral) del RACC.

15% de dte. en contractar una pòlissa d'auto o d'ILT (Incapacitat Laboral).

Només pel fet de demanar informació, el RACC us regala 60 dies de subscripció a LA VANGUARDIA digital (valorada en 39,90 €). Oferta limitada

Contacte RACC: Sr. Miquel Grabulosa
Responsable de la delegació de Girona – tel. 972 22 36 62

Oficines: Girona, Pericot, Olot, Figueres, Palamós, Lloret, Blanes, Banyoles, Palafrugell, Platja d'Aro i Tossa de Mar.

Els col•legiats interessats a rebre més informació poden contactar amb l'Anna López del COACG, al telèfon 972 20 20 40, o amb en Miquel Grabulosa del RACC (responsable de la delegació de Girona), tant al telèfon 972 22 36 62 com al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Podeu consultar informació ampliada clicant aquí

Us recordem que podeu seguir l'actualitat col•legial tant al web www.coacg.cat, com als perfils corporatius facebook.com/coacgirona i @COACGI. Així mateix, editem un butlletí digital amb l'objectiu de mantenir-vos informats sobre les diferents actuacions professionals que us poden interessar i els serveis i acords que tanquem per al nostre col•lectiu. Si per qualsevol motiu no el rebeu, us hi podeu subscriure al través del web.