Celebració de la Festa Patronal 2012

El col•legi ha atorgat durant la celebració de la Festa Patronal de la corporació d'aquest any els diplomes als 25 d'anys d'antiguitat col•legial. L'acte de lliurament es va celebrar el 16 de desembre a les instal•lacions col•legials i va anar a càrrec de l'alcalde de Girona, Carles Puigdemont; el president del Consell General de Col•legis d'Agents Comercials de l'Estat Espanyol, Manuel Maestre, i el president del Col•legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques, Josep Burgas. A més dels companys col•legiats, familiars i amics de la corporació, hi van assistir la directora dels serveis territorials de Governació i Relacions Institucionals del Govern català a Girona, Núria Gómez; el regidor de Seguretat i Mobilitat de Girona, Joan Alcalà; el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé; i els presidents de la Llotja de Girona i Barcelona, Domènec Morera i Aureli Casabona, a més dels representants de la col•legiació catalana i de les organitzacions empresarials gironines.

Paraules d'agraïment i reconeixement als presidents històrics

Durant l'acte, Josep Burgas va voler deixar palès el significat del lliurament dels diplomes a l'antiguitat col•legial. "Avui —va dir— són 26 els companys col•legiats que compleixen 25 anys a la nostra corporació. I això vol dir dues coses: d'una banda, que aquests professionals de la venda han confiat en el col•legi al llarg de tots aquests anys; i de l'altra, que aquest fet posa en evidència una llarga trajectòria professional". "Aquests diplomes —va afegir— són un reconeixement a aquesta carrera professional al costat del col•legi". Així mateix, el president va destacar el caràcter especial de la Festa Patronal d'aquest any. "Hem volgut recuperar el sentit de germanor d'una diada festiva i social que ens ofereix la possibilitat de retrobar-nos, de veure'ns i d'explicar-nos com ens va. Hem volgut recuperar aquesta entranyable convocatòria en el marc de la celebració del 85è aniversari de la col•legiació", va dir. Josep Burgas va tenir un record per als companys difunts que ens han deixat aquest any, els col•legiats Joan Planas i Eusebi Metge, membre de Junta i secretari del col•legi durant molts anys, i Jordi Comas, president de la FOEG.

El president va recordar la importància de la feina i llegat deixat pels seus antecessors. "A tots els presidents que han fet engrandir el nostre col•legi, el nostre més sincer agraïment per la seva feina i dedicació", va expressar Josep Burgas, destacant el paper de Joaquim Ruhi pel seu treball a Girona i per haver impulsat la constitució del Consell de Col•legis d'Agents Comercials de Catalunya.

Per la seva banda, el president del COAC, Manuel Maestre, va destacar la implicació i gestió dels col•legis d'agents comercials catalans, fent menció especial a la feina i esperit col•laborador del col•legi gironí. Maestre també informar als assistents del Pla Impulsa, un projecte que permetrà a tots els col•legiats de l'Estat espanyol gaudir dels serveis de les 67 delegacions col•legials existents.

L'alcalde de Girona va cloure l'acte posant de relleu la tasca del col•legi i l'esperit vocacional i de visió de futur que en el marc d'una època i context social van tenir tots els agents comercials que van impulsar la creació de la col•legiació. Puigdemont va felicitar els agents comercials que va rebre l'homenatge i va destacar el seu paper professional al llarg del temps.

Per a més informació us podeu posar en contacte amb:
Plural Comunicació, gabinet de comunicació del Col·legi Oficial d'Agents Comercials