Networking PROFESSIONAL D'OCUPACIÓ GIRONA #COACGI2018

imagen networking2016Entre empreses de diferents sectors que busquen agents comercials professionals i professionals que busquen noves oportunitats laborals.

T’hi apuntes?

II NETWORKING PROFESSIONAL D’OCUPACIÓ GIRONA #COACGI2018 que durem a terme el dimecres 31 d'octubre de 2018logo premis2

ENTREVISTES DE SELECCIÓ DE COMERCIALS PROFESSIONALS AMB HORES PROGRAMADES

Empreses de diferents sectors entrevisten in situ a professionals comercials.

Quan: dimecres 31 d'octubre de 2018

A on: Fira de Girona · Espai de l'Emprenedoria

Horari: de 10.30 a 14 hores

Objectiu

Potenciar l'ocupació en el sector. La Jornada posarà en contacte empreses de diferents sectors i professionals que busquen noves oportunitats laborals.

Destinataris

Empreses que busquen comercials per representar els seus productes / serveis a Espanya i Europa. Empreses que volen potenciar les seves vendes amb comercials titulats i amb experiència i la garantia d'un Col·legi Professional.

Professionals que busquen noves representacions o millorar l'ocupació en el sector comercial.

Si aquest és el teu cas, consulta aquí EL CATÀLEG D'EMPRESES QUE PARTICIPEN EN EL NETWORKING

Si ets candidat

Si estàs buscant feina o noves representacions et convidem a que participis gratuïtament en el Networking Professional d'Ocupació, on podràs entrevistar- se directament amb les empreses que més t'interessin.

Durant tot el matí, empreses de diferents sectors entrevistaran comercials per seleccionar-los i representar els seus productes al nostre mercat.

A partir de l'1 d'octubre podràs consultar a aquest web el catàleg amb les ofertes de treball de les empreses participants i apunta't a les que més t'interessin. Un cop inscrit, et farem arribar l'horari de les teves entrevistes amb les empreses seleccionades.

Tots els camps són obligatoris
D’acord amb els preceptes de la Llei Orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal i del Reglament General de Protecció de Dades 2016/679 UE, us informem que les dades personals que ens lliureu, seran tractades automatitzadament i incloses en un fitxer responsabilitat de Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG). Les dades que ens faciliteu, concretament la vostra adreça de correu electrònic i del vostre domicili , es podran emprar per la tramesa de comunicacions publicitàries o que puguin ésser del vostre interès. El lliurament de la informació sol·licitada en el formulari i marcada amb un asterisc (*) és obligatori. En qualsevol cas, podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supresió i portabilitat, així com d'oposició o limitació del tractament de les vostres dades personals tot adreçant-vos per escrit a Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG). A la sol·licitud d’exercici dels vostres drets caldrà que hi figurin el vostre nom i cognoms, la petició en que es concreta la vostra sol·licitud, domicili a efectes de notificació, i data i signatura del sol·licitant, a més de fotocòpia del D.N.I. o passaport, i els documents que n'acrediten la petició. Tot això, sense perjudici d’ altres extrems i/o procediments establerts a la normativa vigent. Igualment, haureu d’emprar qualsevol mitjà que en permeti acreditar l’enviament i la recepció. Així mateix, amb l'acceptació d'aquesta nota informativa, consentiu de forma lliure i amb informació suficient al lliurament i tractament de les dades que ens faciliteu, així com a que les dades facilitades siguin cedides a terceres entitats col·laboradores necessàries pel correcte funcionament del nostre col·legi. L’adreça del responsable del fitxer és: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG), C/ Nou, n. 8, principal quarta, 17001 Girona, girona@coacg.cat.

Si ets empresa

Participa al Networking Professional i entrevista, durant tot el matí, a professionals comercials

També pots accedir a candidats de tots els sectors publicant l'oferta d'ocupació al portal www.coacg.cat

Si estàs interessat a incorporar un comercial a la teva empresa, participa al Networking Professional d'Ocupació que et permetrà entrevistar comercials titulats i podràs valorar, presencialment , les aptituds de cada un d'ells.

La finalitat és poder oferir un punt de trobada a les empreses que estiguin buscant agents comercials perquè realitzin entrevistes in situ amb agenda tancada (més informació) .

La participació és gratuïta, sempre que s'hagi publicat l'oferta al portal d'ocupació www.coacg.cat (cost de 50 euros).

Si estàs interessat en participar omple el següent formulari abans del 25 de setembre. Un cop inscrit, t’inclourem en el catàleg d'empreses participants perquè els candidats tinguin l'oportunitat d'inscriure´s a la teva oferta .

Tots els camps són obligatoris