Marquèting i vendes

• Internacionalització

pimec

Si estàs pensant a iniciar la venda a l’estranger o a incrementar-la a altres països, des de l’àrea d’internacionalització de PIMEC t’hi poden acompanyar. L'àrea està integrada per un equip jove, dinàmic i multidisciplinari, i expert en comerç internacional, que et dona suport a mida i adaptat a les necessitats i recursos de la teva empresa.

Responsable del servei: Míriam Sabaté, responsable de l'àrea d'internacionalització de PIMEC.

• Coaching

Objectius comcropped-Mi-consulting-1-300x300.pngercials: com marcar-los, treballar-los i anàlisi del perquè no s'assoleixen i quines són les limitacions, en el seu cas.

Model de venda: com treballar el procés de la venda, analitzar la feina realitzada i les àrees de millora. Creació d’un model de venda personalitzat.

Actitud i motivació: com millorar l’actitud i la proactivitat, trobar els factors de motivació i fer un pla per aplicar-la en el dia a dia.

Tot això treballat en un procés de coaching comercial, en què l'agent comercial tindrà una guia personal sobre què ha de fer i seguiment.

Responsable del servei: Miquel Ibàñez, consultor, formador, coach i col·legiat.

•  Consultoria en vendes

M275 CONSULTORIA GRANDE

Consultors en vendes dirigits a emprenedors i empreses. Experts en estratègia presencial i digital per a la captació de clients nous i publicitat de pagament en Google Ads, Facebook Ads i Linkedin Ads.
Responsable del servei: Pere Marta, consultor autònom i formador.

Pots apuntar-te a l'assessorament omplint aquest formulari.

D’acord amb els preceptes de la Llei Orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal i del Reglament General de Protecció de Dades 2016/679 UE, us informem que les dades personals que ens lliureu, seran tractades automatitzadament i incloses en un fitxer responsabilitat de Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG). Les dades que ens faciliteu, concretament la vostra adreça de correu electrònic i del vostre domicili , es podran emprar per la tramesa de comunicacions publicitàries o que puguin ésser del vostre interès. El lliurament de la informació sol·licitada en el formulari i marcada amb un asterisc (*) és obligatori. En qualsevol cas, podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supresió i portabilitat, així com d'oposició o limitació del tractament de les vostres dades personals tot adreçant-vos per escrit a Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG). A la sol·licitud d’exercici dels vostres drets caldrà que hi figurin el vostre nom i cognoms, la petició en que es concreta la vostra sol·licitud, domicili a efectes de notificació, i data i signatura del sol·licitant, a més de fotocòpia del D.N.I. o passaport, i els documents que n'acrediten la petició. Tot això, sense perjudici d’ altres extrems i/o procediments establerts a la normativa vigent. Igualment, haureu d’emprar qualsevol mitjà que en permeti acreditar l’enviament i la recepció. Així mateix, amb l'acceptació d'aquesta nota informativa, consentiu de forma lliure i amb informació suficient al lliurament i tractament de les dades que ens faciliteu, així com a que les dades facilitades siguin cedides a terceres entitats col·laboradores necessàries pel correcte funcionament del nostre col·legi. L’adreça del responsable del fitxer és: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG), C/ Nou, n. 8, principal quarta, 17001 Girona, girona@coacg.cat.
captcha
Recarregar