• pase logo
  • pase1cat
  • pase2cat

Notícies, novetats i agenda del COAC Girona

Ús de les instal•lacions col•legials i lloguers (2)

• Els col·legiats/des tene dret a utilitzar de manera gratuïta les instal·lacions dels 32 col·legis d’agents comercials d’Espanya i les sales per a presentacions de productes i serveis amb un tracte econòmic preferencial.

Concretament a Girona, els agents comercials col•legiats poden fer ús de les instal•lacions col•legials per realitzar presentacions, organitzar reunions, etc.
El Col•legi disposa de diferents despatxos - sala d’actes - Biblioteca - TV i vídeo, projector - Internet i Wi-Fi
L'ús dels espais per a aquestes actuacions és gratuït per als agents comercials col•legiats, a excepció de la sala d’actes, amb una capacitat de 50 persones (30 euros/dia).

Lloguer de despatxos per mensualitats

Atesa la demanda, des de l'any 2015, posem espais de les nostres instal·lacions a disposició dels professionals i empreses interessades en règim de lloguer:

Preus per a col·legiats/des:

• Despatx: 150 euros/mes
  • Sala de reunions + despatx: 200 euros/mes

Preus per a no col·legiats/des:

• Despatx: 200 euros/mes
  • Sala de reunions + despatx: 300 euros/mes

Accés directe amb clau + llum + línia telefònica i internet + neteja, tot inclòs.

Si hi esteu interessats i voleu venir a veure les instal·lacions, us podeu dirigir a la secretaria col·legial: 972 202 040 - Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.