Divendres, 09 Febrer 2018 11:56

R 055 Comercial-Sector Assegurances

• Nom/raó social: Ajuntament de Girona - Servei Municipal d'Ocupació
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Persona contacte: Anna López Fons (COACG)
  • Productes a representar: Ajuntament de Girona - Servei Municipal d'Ocupació El Servei Municipal d’Ocupació és un servei públic d’ocupació que té com a objectiu principal dissenyar i desenvolupar actuacions en matèria de formació per a l’ocupació, inserció i intermediació laboral, per facilitar l’accés al mercat de treball al conjunt de la població gironina. Descripció de l'oferta Correduria d'assegurances amb seu a Girona cerca Comercial per fer ampliació de cartera de clients per Girona i província.
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Formació mínima ESO/BUP. Experiència comercial, molt valorable conèixer sector assegurances. Orientació al client Implicació amb el projecte d'empresa Bones competències digitals Cotxe propi per desplaçar-se (dietes de desplaçament pagades a part) FORMACIÓ MÀXIMA de FP2, CFGM, Batxillerat o ESO
  • Condicions que ofereix: Jornada completa , de dilluns a divendres, de 8h a 17h (flexibilitat horària) Contracte temporal + indefinit Sou a convenir segons vàlua del candidat/a seleccionat (sou fix+ comissions per objectius) T'incorporaràs a l'empresa amb contracte laboral i alta en Seguretat Social i tindràs un període de formació abans de començar o durant el teu contracte per poder adaptar-te millor a la feina.
  • Altres observacions: Per inscriure't en aquesta oferta prem el següent enllaç http://tinyurl.com/yaj5a4ep