Dilluns, 29 Gener 2018 09:49

Es necessita Agent comercial / captador de dades.

• Nom/raó social: ACTUM REAL ESTATE MANAGEMENT
  • CIF: B55307797
  • Domicili de l'empresa: Carretera Barcelona 2, 4t 3a
  • Comarca: Girona
  • País: Catalunya
  • Telèfon fix: 972228805
  • Mòbil: 616686368
  • Web de la empresa: http://
  • Persona contacte: Jaume Codina
  • Productes a representar: Administració de finques
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Perfil de l'agent comercial: - La necessitat consisteix, durant el primer mes, a aconseguir el major nombre possible de contactes i dades de Presidents de Comunitats, i de Propietaris. En el segon mes i posteriors, de ser el resultat acceptable, la tasca consistiria en tancar la contractació dels nostres serveis i productes per part dels clients. - Autònom. - Amb coneixements del sector immobiliari. Es valorarà preferentment, tenir coneixements del sector de l'administració de finques, - Coneixedor de la zona (Girona, Salt, Vilablareix, Banyoles.)
  • Condicions que ofereix: - Possibilitat d'incorporar-se al projecte de l'empresa -a negociar en quin règim-, transcorregut el primer mes. - Condicions econòmiques: primer mes: fix a convenir. ( 800,00 € aprox). Si el resultat és idoni, es podria negociar un % sobre la facturació resultant.