El Networking d’Ocupació obre el Dia de l’Agent Comercial

Impulsar l’ocupació i millorar el negoci dels agents comercials en actiu i de les empreses inscrites ha estat l’objectiu principal del Networking d’Ocupació organitzat, aquest matí, pel Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona i Comarques al Saló de l’Emprenedoria de la Fira de Mostres. Aquesta trobada entre professionals que busquen noves representacions i empreses que busquen agents per representar els seus productes o serveis a l’estat espanyol i Europa, ha obert el tradicional Dia de l’Agent Comercial del col·legi gironí.

El Dia de l’Agent Comercial, trobada anual que històricament es du a terme en el marc de la Fira de Mostres de Girona, ha aplegat un bon nombre de col·legiats gironins i catalans, així com autoritats empresarials del territori. Després del recorregut per la fira ha tingut lloc l’acte institucional a la Llotja de Contractació. Durant els parlaments, el president del Col·legi d’Agents Comercials de Girona, Josep Burgas, ha posat de relleu les noves actuacions que s’han impulsat aquest any per a la col·legiació i n’ha destacat, entre d’altres, les píndoles formatives “Esmorzar amb experts”, l’ampliació de serveis i molt especialment la creació de Xarxa 21, un projecte que neix auspiciat i impulsat pel Col·legi Oficial d’Agents Comercials per fomentar la col·legiació i afavorir el potencial dels seus col·legiats. Per la seva banda, el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domenech Espadalé, ha posat l’accent en el creixement de les exportacions gironines fora de la Unió Europea, un 14,5 % més que l’any passat, i els bons resultats del sector turístic. També ha assenyalat un repunt en la construcció gironina.

networking 30102017 stand recorregut parlaments Burgas

Presentació de Xarxa 21

Xarxa 21 és d’un espai de treball, de serveis, de coneixement i de relacions professionals i de negoci dinamitzat pels col·legiats més joves que es presentarà en societat aquesta tarda al Saló de l’Emprenedoria, a les 18.30 hores.

Bon balanç del Networking d’Ocupació

Més de cinquanta candidats s’han entrevistat amb quinze d’empreses participants seleccionades de diferents sectors d’activitat. La jornada ha posat contacte a empreses dels sectors de les telecomunicacions, assegurances, consultoria i serveis financers, construcció, alimentació, seguretat, etc. amb professionals de la venda que busquen noves oportunitats laborals. Els destinataris han estat d’una banda empreses que volen potenciar les seves vendes amb comercials titulats i amb experiència, amb la garantia del col·legi professional. I d’altra banda, professionals de la venda que busquen noves oportunitats laborals o candidats que es volen incorporar al món comercial com a opció professional.

El Dia de l’Agent Comercial d’aquest any i la II edició dels Premis COACGI, que tindrà lloc el proper mes de desembre, clouen l’any commemoratiu del 90è aniversari de la col·legiació gironina.