Nova sessió d'Esmorzar amb Experts: direcció comercial per projectes

El proper 29 de setembre durem a terme una nova sessió d'Esmorzar amb experts, dedicada a la direcció comercial per projectes, a càrrec d'Imterim Management, organització amb la qual hem iniciat una col·laboració. Imterim Management és empresa dedicada a posar a disposició temporal de les empreses executius experts, en aquest cas amb un perfil comercial, per a projectes específics.

Punts de la trobada

• Aproximació a la realitat/problemàtica del mercat laboral de professionals sèniors.
  • Explicació del concepte Interim Manager. Projecció de futur dels professionals sèniors.
  • Presentació de l'associació AIME i la seva labor social.

La sessió anirà a càrrec de Josep Amador, director general d'Imterim | Interim Management

Us hi apunteu?

• Quan? divendres 29 de setembre de 2017
  • A quina hora? a les 10.00 hores, l'hora d'esmozar, amb un bon cafè i un tastet.
  • Quanta estona? una horeta llarga
  • A on? al Col·legi d'Agents Comercials de Girona. C. Nou 8. Pral. 4a.
  • Què val? només 6 euros/col·legiats/des - 10 euros/no col·legiats· places molt limitades
  • Què cal fer per apuntar-s'hi?: confirma la teva assistència a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.!

Imterim és la companyia de MaaS (Management as service) enfocada en la redefinició i el desenvolupament de processos estructurals estratègics de comercialització, internacionalització i mentoring, mitjançant directius de transició.

Podeu descarregar-vos  aquí informació ampliada sobre la figura de directiu interí o interim manager