Tècniques que permeten començar a vendre un producte o servei per Internet

El proper dijous 22 de juny, a les 18.00 hores, impartirem la sessió formativa "Introducció en les tècniques que permeten començar a vendre un producte o servei per Internet", començant per una plataforma web per acceptar pagaments, fins a promocionar-lo mitjançant diferents canals socials. La sessió anirà a càrrec de Víctor Domínguez, soci fundador de la plataforma De pis en Pis (vegeu about.me/VictorDominguez).

Programa i dinàmica de la sessió

• Canvi de paradigma: vendre per Internet està a l’abast de tothom (teoria, 10-30 minuts, amb exemples).
• Creació d’una plataforma web per vendre productes i acceptar pagaments (exemple pràctic, 1 hora aprox.).
• Creació d’una campanya de comunicació i anuncis a través de xarxes socials (exemple pràctic, 1 hora i mitja aprox.).

Inscripcions i pagament

La jornada és gratuïta per als agents comercials col·legiats/des.

Cost per als assistents NO col·legiats: 25 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l'ingrès al núm. de compte bancari:

Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant VENDRE INTERNET, NOM i COGNOM.
S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Per motius d'organització, preguem que els interessats confirmeu la vostra assistència al telèfon 972 202 040 o bé al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Es lliurarà certificat d'assistència.

Etiquetes: col·legi oficial d'agents comercials, formació, venda per internet, Girona