L’Ajuntament de Girona i el Col·legi d’Agents Comercials signen un conveni per incentivar l’ocupació de qualitat

El president del Col•legi Oficial d’Agents Comercials, Josep Burgas Cifuentes, i la primera tinenta d’alcaldia i regidora d’Ocupació de l’Ajuntament de Girona, Sílvia Paneque, han signat aquest matí un conveni de col•laboració en matèria laboral i formativa. El conveni permetrà que tots aquells usuaris del Servei Municipal d’Ocupació que vulguin incorporar-se al sector comercial, o bé reorientar la seva trajectòria professional envers un dels perfils professionals més demandats per les empreses, comptin amb aquesta nova eina.

La primera tinenta d’alcaldia, Sílvia Paneque, ha explicat “Les professions comercials són de les més demandades al mercat laboral, i mitjançant aquest conveni, podem treballar bidireccionalment amb el Col•legi d’Agents Comercials per assegurar que aquestes ofertes són satisfetes amb la màxima qualitat. L’informe EPyCE de 2016 sobre perfils i competències més demandades en l’empresa que s’ha publicat recentment assenyala que les professions més sol•licitades són les comercials, lligades amb el món digital, i les tecnològiques. Per la seva banda, el president del col•legi professional, Josep Burgas, ha posat de relleu que “impulsar l’ocupació i la formació com a mitjà per assolir-la és uns els objectiu principals de la corporació col•legial”.

“Aquest conveni serveix per aprofitar sinèrgies i coneixements d’ambdós signats i sobretot, l’expertesa en la matèria comercial del Col•legi Oficial d’Agents Comercials, que ha de permetre la creació d’ocupació de qualitat a la ciutat, que és la nostra prioritat de govern” ha afegit el regidor d’Ocupació, Joaquim Rodríguez, que també ha estat present a la signatura del conveni.

En aquest sentit el Servei Municipal d’Ocupació i el Col•legi d’Agents Comercials col•laboraran en la detecció de les necessitats de les empreses quan als perfils comercials i, d’aquesta manera, el Servei Municipal d’Ocupació reincideix en convertir-se en una eina clau per a les empreses que ofereixen llocs de treball de qualitat per trobar persones preparades i eficaces. El conveni signat també permetrà que es difonguin ofertes d’ocupació a les dues borses de treball tant la del Col•legi Oficial d’Agents Comercials, com a la de l’Ajuntament de Girona.

La primera tinent d’alcaldia, Sílvia Paneque, ha recordat “que l’Ajuntament de Girona prioritza la creació d’ocupació i que ara és quan més esforços i recursos s’hi destinen”. El conveni de col•laboració amb el Col•legi Oficial d’Agents Comercials serà una nova eina, que incideix en una de les professions més demandades aquests últims mesos a la ciutat de Girona. “L’ocupació és clau per garantir Drets i no haver d’actuar a remolc amb ajuts d’urgència. Estem buscant el suport d’agents actius de la ciutat i la resposta està essent molt positiva”, ha conclòs Paneque.

Etiquetes: comercials, ocupacio, servei municipal d'ocupació de Girona, col·legi oficial d'agents comercials