Nova convocatòria del curs CECO per a agents comercials

Del 8 de maig al 9 de juny s'impartirà la dècima edició del curs CECO Formació per als Agents Comercials, dirigit a tots els agents comercials però d'obligatori compliment per als col·legiats/des adherits/des al Pla d'Ocupació Jove. Aquest curs és impartit pel Centre d'Estudis Econòmics i Comercials CECO. Les inscripcions ja estan obertes.

A través d'aquest curs, els agents comercials podran accedir a la professió i obtenir el títol oficial que expedeix el Ministeri d'Economia i Competitivitat a proposta del Consell General de Col·legis d'Agents Comercials d'Espanya (CGAC).

Podeu consultar el programa i el professorat en aquest document. Si necessiteu teniu cap consulta us podeu dirigir a la seu del col·legi de Girona al telèfon 972 202 040 - Demaneu per la Sra. Anna López.

Accés a la informació web de curs

Etiquetes: curs CECO agents comercials